Szanowni Państwo,
zgodnie z zasadami uczestnictwa Gminy Miejskiej Wałcz w projekcie grantowym „Dostępny samorząd 2.0” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+ w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, beneficjent projektu zobligowany jest przeprowadzić konsultacje społeczne związane z wyborem przedsięwzięcia grantowego opisanym w Planie działania Urzędu Miasta Wałcz na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025-2027. Konsultacji społecznych wymaga również planowana do wdrożenia procedura obsługi osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta Wałcz.
Celem planu jest stopniowe zwiększanie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Plan zawiera działania i harmonogram ich realizacji. Założone działania podniosą dostępność i poprawią jakość życia dla wszystkich w sferze architektoniczno-przestrzennej, cyfrowej i komunikacyjno-informacyjnej. Zmiany będą dotyczyć zarówno pracowników, jak i interesantów.
Poniżej link do anonimowej ankiety, gdzie wymieniono planowane działania, na które Gmina Miejska Wałcz chce uzyskać wsparcie finansowe w postaci grantu w wysokości 300 tysięcy złotych.
Ankieta działa od 27 do 29 czerwca 2025 r.
6 odpowiedzi